SPIDERS

Bullens och djurens dag firade jag, päronen och mina två yngsta syskon genom att packa lite matsäck och åka ut till Omberg. Åkte direkt till Stocklycke på Omberg där vi parkerade bilen och sen gick vi längst rullstensåsen och ner till hamnen. Sen satt vi på ett par klippor och fikade och bara hade det fett gött i solen! Jag har dock svårt för att sitta still för länge så jag började gå omkring och hittade massvis av spindlar överallt som jag försökte mig på att fota, så kameran blev mest fylld av foton på spindlar. Sen gick vi ett par kilometer i skogen innan vi åkte hemåt!
 
Har haft en rätt mysig dag. Nu ska jag dock sova för imorgon har jag massor att göra. Nattinatt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Bellah - livet i USA

Åh vad gott med kanelbullar!

Svar: Ja verkligen!
Momlin Engqvist

2015-10-05 @ 03:04:46
URL: http://bellah.for.me
Postat av: Dixi Wonderland

Ser väldigt mysigt ut :D

Svar: Det var det också :D
Momlin Engqvist

2015-10-05 @ 14:45:42
URL: http://dixiwonderland.com/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback