The SK Squad in Norrköping

HEEEJ PEEPS! Jag kom hem igår men jag var sååå trött att jag inte orkade blogga då. Men hur som, när jag kom till Norrköping på fredagen så mötte jag upp Sara och sen spenderade vi två timmar på Donken innan Maja kom, och då gick vi och såg paranormal activity 5 i 3D och den var såå bra. Det var miljoner jumpscares, som jag älskar, så den fick 5/5 glassbåtar. Se den!
 
Påå lördagen drog jag, Sara och Maja till Adrian och förade. Kul hade vi och pratade massa! Det bästa var när jag fick glass med chokladströssel, det sämsta var när jag spillde ut min dricka i knät på mig själv. Sen när jag och Sara skulle gå till puls så pratade vi så mycket att vi inte tänkte på vart vi gick=vi gick såå vilse. Gick runt i över en timme innan vi ringde till Adrian så han fick hämta och köra oss till puls. +när vi vandrade omkring startade min fuckphone om sig och ville att jag skulle ange pukkoden som jag ej hade så jag blev utan mobil tills jag kom hem igår :)))

Väl på puls dansade vi, ofc. Träffade gamla gymnasiekompisar och så himla många kom fram och gav mig komplimanger för min sminkning :') Några ville t.o.m ta bild med mig och Sara. Dock var någon så himla elak och mosade in ett tuggummi i mitt hår när vi dansade, VEM GÖR SÅ??? Blev tvungen att dra av massa hår för att få bort det </3 På vägen hem till Adrian för att sova svängde vi in på donken för att jag ville ha Cola och när vi kom in där började mina ögon svida och rinna pga linserna. Så jag gick fram och bad om en Cola samtidigt som det såg ut som att jag storbölade och samtidigt var halloweensminkad, så jag hade en hel del blickar på mig kan jag ju säga. Men det var kul!
 
Detta var en så sjukt rolig och händelserik helg, det hände så himla mycket och den var bara så himla bra. Jag är glad över att ha fått spendera hela helgen med Maja och Sara, som gjorde den till bättre än bäst. Så himla härliga vänner verkligen! ♥
 

Kommentarer
Postat av: hjjonsson.blogg.se

Åh låter ju kul!

Svar: Det var det också! :D
Momlin Engqvist

2015-11-07 @ 12:57:48
URL: http://hjjonsson.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback