Wake Me Up When September Ends

Andra oktober idag, vilket jag inte tror att någon missat med tanke på att alla bombar med "hello october"-bilder överallt. Men jag förstår dem, oktober är en jävligt mysig månad, en av mina favoriter om man inte ska räkna med juni-juli. För det första förvandlas alla träd till eld(inte bokstavligen hallåå), för det andra kan man ha myselimys outfits med stora tröjor, mössor osv, för det tredje kan man ha filmkvällar utan att ha dåligt samvete över det fina vädret, för det fjärde så kan man gå promenader utan att förfrysa eller svettas bort(lagom helt enkelt) och för det femte och sista.. HALLOWEEEEN. Ni anar inte hur mycket jag älskar halloween, bästa tiden på året! Har klätt ut mig enda sen jag var liten, gick och knackade dörr och sa "bus eller godis". Gör dock inte det längre, det skulle nog ses som lite wierd... eh. Istället klär jag bara ut mig hemma eller som förra året, går på halloween-fest. Vilket nog blir av i år igen! WOHOOOO. Dock med utgång till PULS, där det såklart är halloween-tema. Var där förra året, fick stå i kö i över en timma(tror jag?) Inte värt det. Det var självklart kul att se alla utklädda, träffa folk och dansa, men utöver det var det inte värt väntetiden och priset.
 
Ska kolla sen om det fortfarande går att använda mina svarta cirkellinser, de är nästan ett år gamla men jag har skött om dem som om de vore två guldklimpar, så det borde gå. Är dock sjuukt sugen på att beställa svarta sclera linser eller typ vitaktiga, men känns lite ovärt med tanke på att jag knappt skulle använda dem.

OH WELL, oktober månad, det känns som min månad! Nu kanske allt löser sig, vi får se!
De två bilderna längst ner till höger är mina, de andra kommer från tumblr och jag glömde som vanligt spara länkarna..
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback