50 BAST

SSSOoorry for party rocking!
Nej men foooreal, hade en jättebra helg och han inte direkt uppdatera något. För i lördags hade vi 50-årsfest för pappsen +att han och mamma förnyade sitt äktenskap! Det hela var ganska roligt planerat, då mamma planerade med alla att vi skulle ha överraskningsfest för pappa. Sen nästan en vecka innan festen så avslöjade mamma för mig att alla blivit lurade... Det var nämligen så att pappa var med i planerna och anledningen till detta var för att välsignelsen i kyrkan skulle vara hemlig tills alla kom dit. Så överraskningsfesten var en täckmantel för deras förnyande av sitt äktenskap. SNEAKY. Och anledningen till att jag fick veta var för att jag skulle be min kompis Marie sjunga i kyrkan.
 
Hela lördagen var iallafall jättabra och rolig! Träffade släktingar som jag inte sett på flera år, åt massa mat, skrattade och pratade massa. Och återigen grattis till pappa och till deras förnyande av sitt äktenskap! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

här har du en liknande ^^

http://store.hypebeast.com/brands/carhartt-work-in-progress/white-hooded-marble-sweater

Svar: OH MY TACK :'D
Momlin Engqvist

2015-09-28 @ 22:08:33
URL: http://saaacha.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback