IGELKOTTSDRÖMMAR

Ibland undrar jag hur hjärnan kokar ihop alla drömmar man har. Jag förstår ju att en del kommer från saker man sett eller upplevt, men när det är något jättekonstigt. Som inatt, då drömde jag att jag gick på en gräsmatta och så får jag se en igelkott med några bebisar. GULLIGT! Men, helt plötsligt är jag omringad av massa igelkottsbebisar och jag har ingenstans att ta vägen. Just då vaknar jag, men lyckas halvt somna och börjar drömma att en igelkott är i sängen och attackerar mig. Det var så verkligt att jag till och med började slå på täcket irl, och då vaknar jag för att upptäcka att där inte finns någon igelkott. Liksom, HALLÅÅÅ igelkottar är söta! Varför hade jag en så läskig dröm om dem?? Lustigt. 
 
Såhär såg det ut i min halvvakna/halvsovande dröm. Igelkotten var så stor, svär.
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback