JUNKYARD

Jag har alltid velat köpa kläder från Junkyard för att allt där är sååå galet snyggt, men det har alltid kostat en förmögenhet... Men så gick jag in och kollade häromdagen, då var det rea OCH köp 4 få tredje på köpet! Så för första gången någonsin la jag en beställning hos Junkyard. Samanlagt kostade allt 439, vilket inte alls är så farligt för fyra tröjor! Och idag kom kläderna äntligen, gick direkt när jag fick sms om att jag kunde hämta dem haha. Alla plaggen passade asbra förutom WeSC tröjan som är en aning stor.. Men det är skitsamma, det ser snyggt ut ändå!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sophie

Omg sjukt snygga kläder :D

Svar: Heller huur!!
Momlin Engqvist

2015-09-17 @ 19:30:51
URL: http://nouw.com/Kandyfreak

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback