MIN MUN HAR BLIVIT MISSHANDLAD

Med tanke på att jag är arbetssökande(det låter bättre än arbetslös okok) så går jag sällan upp tidigare än 9 på morgonen, men idag hade jag tid hos tandläkaren klockan 8 så jag var tvungen att gå upp vid 7. ALLTSÅ FATTAR NI HUR SEGT?? Somnade nästan i stolen hos tandläkaren. Okej nej det gjorde jag inte för hon var jättedålig och misshandlade min mun. Skulle ta bilder på mina tänder men hon lyckades aldrig få med tänderna längst bak så vi var tvugna att ta om hundra gånger och det gör ju så ont att bita i den där grejen. Fick automatiska gråttårar då. Tillslut fick hon hämta min riktiga läkare och hon kirrade bilderna direkt. Uuuh har så ont i tänderna nu, tur att man inte går dit så ofta!
 
Premiäranvänder min junkyard-tröja från XXXY kollektionen idag också, dösnygg. Lyckades även fixa snelugg, har inte kunnat det på flera månader, eller jag har knappt försökt för jag trivs med håret som vanligt också :))
Sorry för världens sämsta outfit-bild, men jag hade inte så mycket tid att fixa en bild haha.
 

Kommentarer
Postat av: Denise Taylor

Usch hatar dåliga tandläkare...
Sån snygg tröja!

Svar: Usch ja jag med! Åh tack!!
Momlin Engqvist

2015-09-25 @ 14:33:33
URL: http://nouw.com/denisetaylor

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback