HEJ HALLÅÅ

Hej kompisar!! Jag har sådan enorm otur, precis när jag fått massa motivation till att börja blogga igen så blev jag dunderförkyld och tappade den där motivationen lika snabbt. Sååå typiskt. Jag är fortfarande lite förkyld, men är definitivt bättre än förut.
 
Förrförra helgen var jag i jönköping med Maja och var hemma hos Milla hela helgen. Det var så mysigt att träffa mina girls igen och bara få va med dem. Vi lagade mat, såg på skräckis (the visit, SÅ sjukt obehaglig), färgade min utväxt, gick på stan och på lördagkvällen förade vi med några av Millas vänner och drog sen ut och dansade på Sliver. En helt perfekt helg helt enkelt!
 
Förra helgen, den som var nu, så kom mina systrar från Borås hem över helgen. Det var superhärligt och roligt då vi spelade sällskapsspel  allihopa, spelade cod på playstationet, åkte till Omberg och gick i skogen, grillade, kollade på gamla videos från när vi var små osv. Och så firade vi min födelsedag på lördagen, jag hade gjort en oreo cheesecake och så bjöd vi över storebror med familj på kvällen. Jag fyller inte fören imorgon, men vi passade på att fira mig när alla var hemma!
 
Det var lite av det som jag gjort på senaste tiden! Här är några bilder ifrån lördags.
Godaste jävla tårtan jag någonsin ätit, favorittårtan from now on.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback