After all this time? Always.

ALLTSÅ VAD ÄR DETTA????? Först Lemmy Kilmister, sen David Bowie OCH nu Alan Rickman???? Jag brukar inte reagera så jättemycket när någon kändis dör (om det inte är någon jag avgudar), men alltså nu när jag fick reda på att Alan Rickman avlidit så blev jag helt chockad! Jag har sett honom så himla mycket, speciellt i harry potter of course och det kändes som att han skulle leva forever typ? Tre stora män han lämnat oss under så kort tid, hoppas det inte blir fler.
Vila i fred nu.
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sämsta början på ett år någonsin :/

2016-01-15 @ 23:33:19
URL: http://thelinneajson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Oj, Gud, förlåt mitt internet hängde sig!! Ber om ursäkt för att jag spammar ditt kommentarsfält!

2016-01-15 @ 23:35:17
URL: http://thelinneajson.blogg.se/
Postat av: HEDAN

Oj, visste inte ve Lemmy var, men shit. Trodde att det bara var David och Alan som gått bort. Det var faktiskt lite ironiskt när David Bowie dog (för mig) för jag hade precis sett en film med hans låt "Heroes" och nördat den en del, och det var första gången jag hört talas om honom. Sen dagen efter fick jag reda på att han dött av cancer. Visste inte ens att han levde. Sen blev jag ännu mer chockad av att Alan dog. Han visste jag i alla fall vem han var. En av mina favoritskådespelare faktiskt, trots att jag bara sett honom som Snape. Detta är bara så tragiskt... :(

2016-01-16 @ 20:33:21
URL: http://hedan.blogg.se/
Postat av: HEDAN

Oj, visste inte ve Lemmy var, men shit. Trodde att det bara var David och Alan som gått bort. Det var faktiskt lite ironiskt när David Bowie dog (för mig) för jag hade precis sett en film med hans låt "Heroes" och nördat den en del, och det var första gången jag hört talas om honom. Sen dagen efter fick jag reda på att han dött av cancer. Visste inte ens att han levde. Sen blev jag ännu mer chockad av att Alan dog. Han visste jag i alla fall vem han var. En av mina favoritskådespelare faktiskt, trots att jag bara sett honom som Snape. Detta är bara så tragiskt... :(

Svar: haha liknande har hänt mig med, fast då var det ett band jag hittade och de var splittrade sen långt tillbaks... dagen efter att jag hittade dem så gick de ihop och började spela tillsammans igen! :DD
Jaa alltså Alans död kom som en chock!! Han är ju någon man typ växt upp med så visst blev man ledsen när han gick bort ):
Momlin Engqvist

2016-01-16 @ 20:33:36
URL: http://hedan.blogg.se/
Postat av: anneli

Jag grät när Alan gick bort.

2016-02-15 @ 18:34:52
URL: http://annelibloms.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback