Quick update

Idag är det 2 månader sen jag flyttade hit, haha vart tar tiden vägen?? Trodde att jag skulle blogga mer när jag flyttat hit pga mer att berätta om, meen istället har jag FÖR mycket att göra så att jag inte orkar blogga. Nu har dessutom Maja (min bästa vän) flyttat hit och börjat jobba på Lummelunda hon också så jag hänger med henne väldigt mycket och sitter knappt med datorn längre. Ååååh jag har det så jäkla bra, bor på bästa ön med mina två bästa vänner och jobbar på härligaste stället någonsin. Kunde inte önskat mig en bättre sommar to be honest.
 
Här är lite bilder jag tagit. Första och sista bilden är från förra helgen när vi drog upp till Blå lagunen och badade, SÅ vackert ställe!! Och de andra bilderna är från grillkvällen vi hade med guidegänget.
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback