GOTLAND

VET NI VAD??? JAG HAR FLYTTAT TILL GOTLAND!!!!!!!!!!!!!! Eller ok inte permanet då, men i cirka tre månader ska jag och min bästavän Milla bo här. Vi ska nämligen jobba som guider i lummelundagrottan, jättespännande!! Vi kom i alla fall fram 00.40 inatt och wooaoa dagen idag har varit helt amazing, jag har så mycket att berätta, vet inte vart jag ska börja??? Börjar med huset vi bor i, delar upp det lite annars kommer inlägget bli sååååå långt.

Sitter i sängen nu och chillaxar, äntligen. Stället vi bor på är JÄTTEmysigt, sådär typiskt "gotländsk" stuk på huset och gården. Ägaren har dessutom två enorma och gosiga leonberger-blandisar, två katter och papegojor!!! Hur nice?? Vi har hyrt ett rum med badrum på en gård och så ska vi dela kök med de andra som kommer bo här också. Rummet är rätt litet, men vi kommer nog överleva om vi inte hinner slå ihjäl varandra när vi bor på varandra såhär.
 
Men utöver det är det fint här, jag kommer nog trivas. Känns dock lite weird att bo såhär, känns som att vi inkräktar då vi bor på övervåningen av ägarens hus. Det kommer väl förhoppningsvis kännas normalare efter ett tag när man vant sig. Kommer ta mer bilder framöver och visa, vi ska ju trots allt bo här till augusti någon gång. Men till dess får ni nöja er med denna bild på rummet och fina Milla.

Kommentarer
Postat av: Lili

Åh, det ser jättemysigt ut! Tycker inte du behöver oroa dig för att inkräkta, i så fall hade väl inte ägaren låtit dig bo där. Men förstår känslan, haha!

Svar: Ja visst gör det! Hahah det är sant :D
Momlin Engqvist

2016-05-20 @ 08:40:42
URL: http://zilverka.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback