summer weather

Hoppsan hejsan, jag har visst en blogg jag glömt av igen hehe. Men jag gör inte så intressanta saker under dagarna så det känns trist att blogga då. I helgen kommer jag förmodligen göra en del saker så då kan jag försöka blogga om det.
 
Och HALLÅÅ vilket kalasväder det varit de senaste dagarna!!!! I söndags var det jättesoligt och varmt så jag var ute hela dagen, hjälpte föräldrarna i trädgården och göttade mig i solen. Vi passade även på att äta middag ute i trädgården för första gången i år, SÅÅ mysigt! Sen har jag både igår och idag varit ute ett par timmar och bara chillaxat i solen. Hoppas vädret håller sig såhär bra till helgen också!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Vilket härligt vårväder!

2016-05-03 @ 20:42:41
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: josephine Asplund

Hoppas du får en fin kväll & lycka till med bloggen! Kram<3

Svar: Åh tack!!
Momlin Engqvist

2016-05-03 @ 20:52:10
URL: http://josephineslifee.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback