HAIR

Jag var och klippte mig för en vecka sen och innan jag klipper mig brukar jag alltid fota mitt hår för att se förändringen. Så när jag fota mitt hår förra veckan och jämförde med förra året när jag sist klippte mig(jag vet man ska klippa sig oftare men you know, livet kom emellan) så blev jag nästan chockad över hur mycket det ändå växt. Mitt hår växer väl inte mer än andras, men alltså W O W. Tänk om jag inte hade klippt av det förra året, då hade jag haft jättelångt nu!! Men samtidigt trivdes jag i kort hår och det behövdes verkligen att jag klippte av det, så det här året har håret faktiskt fått tillbaks sin glans och mjukhet som jag hade innan jag blekte sönder.
 
Jag funderade ett tag på om jag skulle klippa av håret igen, men vet ni, jag har haft kort hår så himla länge och nu vill jag försöka spara ut och ha långt hår. Så jag klippte bara av det slitna så därför tog jag inte med en efterbild från förra veckan när jag klippte mig.
 
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback