DEEPTALK OCH LITE THROWBACK

"WAAaaa the summer is back in Gotland!! Idag var det SÅ varmt och jag blev så glad. Jag är verkligen sommarmänniska rakt in i hela jävla själen. Snart kommer Maja tillbaks från fastlandet också, tror hon sa 00.20 faktiskt, så hon är väl här hemma om 20 min. Wioo. Är så taggad inför imorgon, hoppas det är sommarväder då också. Bcuz then i will be happi. Hoppas också mitt paket från junkyard kommer imorgon!! Har väntat i evigheter, vill ha nu. men oh well cykelställ. Ska sova nu, godnatt alla gullegosisar."
 
Det skrev jag den 24:de augusti, för två månader sen. TVÅ månader. Är det inte ganska skrämande hur snabbt tiden går?? Minns den där dagen som om det var igår. För två månader sen befann jag mig på världens bästa ö, det var sommar, jag mådde SJUKT bra och hade världens bästa jobb. Jag levde livet helt enkelt. Nu två månader senare bor jag hemma igen, det är kallt och tråkigt ute, jag är arbetssökande och ah livet är rätt trist till skillnad från för två månader sen. Det är kul att få träffa familjen dagligen igen, men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte saknar livet på Gotland.
 
 
Blickar vi istället två månader framåt så har det PRECIS varit julafton, hur SJUKT är inte det?!?? I och med att de senaste två månaderna sprungit förbi är jag säker på att de kommande två kommer göra det också. Utan att vi vet ordet av det så är 2016 slut och det är återigen ett nytt år. Alltså HALLÅ det blev nyss 2016, det här året har gått så overkligt fort. Men samtidigt ser jag fram emot de kommande två månaderna, har inget planerat men man vet aldrig hur mycket saker och ting kan förändras. Jag menar, för över en månad sen bodde jag på en ö???
Dessa tre bilder tog jag förra julen, saknar det blåvita håret faktiskt )):

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback