Camo girl

Nu är jag hemma ifrån Borås igen, kom hem vid 18.45 förut. Trots att det varit superhärligt hemma hos syrran så är det skönt att vara hemma igen och få vara lite själv. Jag är ju en sådan person som behöver min egna tid för att fungera. Dessutom så har jag blivit sjuk och då är det inte kul att umgås med massa människor. Vaknade igår med halsont och inatt när vi gick och la oss kände jag mig lite febrig. Vaknade sen vid 4 på morgonen och var jättefebrig, låg vaken i nästan 2 timmar innan jag somnade om och sov i 2 timmar till. Jag blir sällan sjuk men självklart blir jag det när jag inte är hemma.
 
Men förutom förkylningen så har jag haft det roligt och bra hemma hos syrran med familjen! Lägger upp lite bilder från helgen imorgon, men nu tänkte jag bara passa på att visa kläderna jag köpte i helgen. Cirka 100 år efter alla andra så har jag köpt en bomber-jacka, längtar efter att denna kyla ska försvinna igen så jag kan använda den!! Köpte även t-shirten på bilden, för vem om inte jag älskar camoooo. Ett svart och ett vitt linne köpte jag också men kände att det inte var så intressant att visa.
 
#HappiChallenge

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback