WELL DONE MALIN

Idag är den här gärin glaaaad. Tror inte det är jättemånga som vet det, men jag läser just nu Engelska 6 på distans med planer för något stort, may have something to do with a university in a certain country ;)))) Hur som helst så måste jag ha minst betyg C i Engelska 6 så nu jobbar jag arslet av mig för att få det och känt mig stressad över ifall jag inte ska klara det. Men idag när jag loggade in på läroplattformen fick jag se att jag fått A på första uppgiften!!! Alltså jag är SÅ grym, wohooo!!! Jag har alltid haft dåligt självförtroende över min engelska, så detta var en sån jäkla självförtroende boozt, stressen lättnade och jag känner nu att jag kommer greja den här kursen utan problem. Duktiga duktiga jaaag.
 
Förutom det så var jag även ner på banken idag och fixade ett nytt ID eftersom att mitt gamla blev stulet tillsammans med min mobil och plånbok. Det bästa med det var att jag fick ny bild, en bild som jag är något nöjd över till skillnad från mitt gamla där jag hade tuperat fult fult hår och emofrilla. Mina ögonbryn är åtminstone jävligt on point på denna bild, eller vad säger ni haha.
#HappiChallenge

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback