#HappiChallenge

Åh jag som precis bestämt mig för att börja blogga regelbundet igen och samtidigt släpper min bloggportal att de har en tävling som går ut på att skriva inspirerande och positiva inlägg. Jättebra spark i baken för mig!! Ska bli kul att varje dag (japp ni hörde rätt, VARJE dag) behöva gnugga geniknölarna och göra positiva inlägg.
 
Tänkte att jag börjar denna tre veckors långa tävling med att dela med mig av en video som är jättemysig, härlig, full av minnen och helt fantastisk. Jag filmade alla klippen förra året när jag bodde på underbara Gotland, från maj till september. Ni som läst mina tidigare inlägg om Gotland VET hur mycket jag älskade att bo där och hur jäkla bra jag mådde där. HUR kan man inte må bra där liksom, världens bästa ö. Ska inte göra ett långt utlägg om hur bra allt var där för vill ni läsa om det kan ni bläddra lite längre ner i min blogg. Vill bara säga att får ni chansen att bo på Gotland så GO for it!! Min tid på den där öjn var inspirerande, positiv, givande, lärorik och helt.. helt underbar.
 
Jag vet att det bitvis är dålig kvalité och att linsen är smutsig, men det är innehållet som räknas, right? Den är värd att se på, lyssna på musiken och titta hur himla bra allt passar ihop. Ansträngde mig verkligen för att det skulle bli en sevärd video med rätt musik (skojar inte när jag säger att det tog DAGAR att hitta den där musiken). Så ta nu och titta på videon och få lite (läs mycket) sommar vibes!
 
 
#HappiChallenge

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback