Malin tipsar

Jag hänger väldigt mycket på youtube, och då menar jag verkligen JÄTTEmycket. Så jag tänkte dela med mig av min top 1 favorit-kanal. THE BUCKET LIST FAMILY. Alltså oh my god, bättre kanal finns inte, skojar inte. Det är alltså en familj med två små barn som bestämmer sig för att sälja allt de äger och ge sig ut och resa jorden runt. När de ger sig iväg är den minsta i familjen inte ens 1 år, vågat skulle jag säga! De uppdaterar kanalen en gång i veckan och då får man se klipp från hela veckan från landet/ön/staden de varit i. Deras videos är välgjorda, väldigt genuina och mysiga. Man skrattar och ler igenom varje video för alltså den här familjen är GOALS som man brukar säga nowadays. Deras kanal är 10/10, recommend recommend.
 
Här är en av mina favoritvideos av dem. Det är min favorit just för att de gör det jag DRÖMT om i såå många år.
De simmar med valar!!! Alltså drömmen, bara ryser av att se denna video.
#HappiChallenge

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback