My birthday KALAS

Idag kom mormor, farmor och mina två äldsta syskon med sina familjer hit och firade min födelsedag. Vi åt massa god mat och min favorit-cheesecake (tänkte lägga upp recept på den nästa vecka) mhmm. Lilla brorsdottern Molly hade superduper mycket energi när de kom så jag busade runt massvis med henne och hjälpte henne att hoppa i alla sängar i huset. Åh vad jag älskar den där skruttan, världens bästa glädjespridare! Av mina föräldrar fick jag presentkort på en inredningsbutik och ett woodwick-ljus, av resterande som kom fick jag pengar till min nästa tatuering och alltså ååh fyfan vad fina de är, trodde verkligen inte att jag skulle få så mycket, världens bästa familj! Är glad och nöjd bara att de kom hit ♥
 
Förövrigt är det bara jag som tycker att de nya sedlarna ser ut som monopol-pengaR??? Och de nya en och-tvåkronorna ser nästan likadana ut, förstår verkligen inte hur de tänkte där när de gjorde dem lol.
#HappiChallenge

Kommentarer
Postat av: stina

Jätte fin blog och jag håller med det ser ut som monopol pengar :) :)

Svar: Tack!! Haha visst gör de??
Momlin Engqvist

2017-05-01 @ 18:59:12

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback