To me from me

Ja ja JA JA JAAAA. Jag ääälskar den här mobilen och jag älskar den här chokladen!!!!
Så okej, jag är uppväxt i en familj där jag fått ärva allt, framförallt kläder och mobiler. Det var jag alltid helt okej med då jag inte hade behovet att köpa/få nytt hela tiden. Och ny mobil det har jag nog haft en gång, tror jag gick i högstadiet och då köpte en Nokia knappmobil.... hahahah herregud, tänk att vissa inte ens fått uppleva knappmobiler??? Men förutom den så har jag ärvt halvdana mobiler av familj/vänner för att jag aldrig haft råd att köpa ny/valt att lägga pengar på annat. MEN nu när jag fick över 11TUSN tillbaka från skatten och min mobil nyss blev stulen (japp blev utsatt för ficktjuv, kan berätta om det en annan gång) så tänkte jag att nu fasiken ska jag ha en ny mobil! Jag behöver en ny, jag är värd en ny och det får bli en födelsedagspresent till mig från mig.
 
Och alltså  i LOVE this phooone!!!!1111 Kameran är det bästa jag någonsin sett, ääälskar. Liksom titta på närbilden jag tog på chokladen?!? W O W. Älskar det faktumet att jag kan ta mer foton nu, för den bästa kameran är den du alltid har med dig. Kommer fylla bloggen av bildeeer. Förresten så redigerade jag bilderna precis så som jag gör till mitt insta-feed, skulle ni vara intresserade av en tutorial av hur jag gör?
#HappiChallenge

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback