Today is my day

Idag är ingen vanlig dag för idag är det den här gärins födelsedag! Kan ni tänka er att jag redan fyller 21 år? Känns som att det var igår jag fyllde 18 ju. Även fast jag har lite åldersnoja (hatar inte den här åldern utan har noja över att tiden går så fort) så älskar jag att fylla år, en dag per år då man får lite uppmärksamhet och får lov att baka och äta tårta. Det är nice det. Jag har redan fått min första födelsedagspresent för längesen, det var en konsertbiljett som jag fick av älskade Maja. Men tänkte att jag berättar om det i ett eget inlägg så stay tuned! Har även fått ett kort på posten av mormor, älskar att få kort, bästa mormor. Något mer har jag inte fått för vi ska fira min födelsedag nästa vecka.
 
Jag försökte hitta selfies från tidigare födelsedagar men hittade INGEN vettig selfie där man ser mitt ansikte ordentligt, så jag tog selfies från dagar innan eller efter istället. Jag har förändrats så himla mycket, både på insidan och utsidan sen 2012. Lite synd att jag inte hade någon av mina galna hårfärger på våren för då hade det varit mer skillnad, eller när jag var ginger när jag gick från svartbrun till blond. Men alltså kan inte komma över hur långt och friskt mitt hår var 2013 och sen 2014 är det helt dött</3 Men däremot kan jag inte uttrycka mig i ord över hur stolt jag är över min utveckling på 5 år. Jag tittar på bilden av mig från 2012 och ser en helt annan person, jag har kommit så otroligt långt. Jag är bäst, grattis till mig.
#HappiChallenge

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback