MIDSOMMAR 2017

Förra året spenderade jag midsommar på den glada ön Gotland när jag bodde där. Jag åkte på roadtrip längst med ön tillsammans med två vänner, badade i blå lagunen medan det regnade, åt pizza på en restaurang vi hittade, klättrade på raukar på fårön och på kvällen spelade vi kort i solnedgången vid havet.
 
I år spenderade jag midsommar ihop med mina två småbröder på hemmaplan i lilla Vadstena. Vi lagade god mat ihop, bakade en Pavlova till efterrätt och gjorde drinkar. Jag blev inte så onykter och det ska jag väl tacka maten och tårtan för... åt så mycket att jag mådde illa över det istället, så orkade inte dricka så mycket, haha. Efter att vi ätit satt jag och brorsorna mest och pratade, lyssnade på massa fet musik, gjorde drinkar och hade det kul. Tänk så olik gårdagen var från förra årets midsommar, men minst lika bra var den för så mycket som jag skrattade igår/inatt har jag inte gjort på länge, midsommar 2017 får 10/10.
 
Japp jag är vithårig och har kort hår igen, men det är en helt annarn historia, haha!

Kommentarer
Postat av: Clara

Åhh, både Gotland och midsommar låter hur härligt som helst! Klättra på raukar är 100 gånger roligare än att titta på dem.

Min midsommar spenderade jag med mina föräldrar, mitt syskon och min partner. Vi åt nachotallrik, spelade spel och massa hög musik i vardagsrummet. Inte något klassiskt firande direkt men helt i min smak.

2017-09-30 @ 08:50:20
URL: http://caups.blogg.se/
Postat av: Stephtile

Hej! Jag har följt din blogg sedan 2014 - 2015. ungefär. Du som gjorde att jag hittade himpa skolan som jag nu pluggar djupark på. (Jag har skrivit till dig innan på facebook i en kommentar om det.) Har nu hittat tillbaks till blogg.se så hoppas att du kommer börja blogga igen! :D

2018-04-08 @ 19:51:42
URL: http://stephtile.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback