My Saturday

Ni kanske minns att jag för ett tag sen skrev om att jag hade tattoo cravings? Och vet ni vad, i lördags var jag och tatuerade mig!! Vi kom in till Linköping ca 1 timme innan tatueringstiden, så jag och brorsan knallade runt i linkan mitt i solen och halvt svettades bort till dess. Sen gick vi till studion och träffade min tatuerare Dadde Stark, han mätte sen upp armen och ritade på designen i 2 timmar. Satt och pratade med brorsan och kollade i tidningar under den tiden.
 
När han visat en nästan klar design och fått godkänt av mig sa han åt mig att gå och äta, efter det började vi tatuera. Kommer göra ett separat inlägg om tatueringen, hur det kändes och allt. Men det gick i alla fall jättebra, Dadde var stencool och jag kände mig avslappnad i hans sällskap. Här nedan är en bild när vi kört halvvägs och Dadde var tvungen att ta paus, även en väldigt osmickrande selfie på mitt resting bitch face haha.
 
Vi åkte hemifrån 11.45 och så var jag inte hemma igen fören 22.40, låång dag. OBS tatuerade inte under hela den tiden!!
Är fortfarande trött efter denna långa helg och de få timmarna sömn. Var även väldigt trött i lördags kväll och tyckte TWD referensen på bussen var liite för rolig.
 
Bild på tatueringen och det kommer som sagt, förmodligen nästa vecka!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback