My weekend - valborg

Jag och mina två småbröder har varit själva hemma i helgen, det har varit riktigt härligt. Lördagskvällen hade vi skräckfilmskväll, åt glass och fruktsallad till 4 på morgonen. Igår åt vi lunch ute i trädgården i solen för första gången för i år, sen satt vi kvar där och bara göttade oss i nästan 3 timmar. På kvällen gick vi ner och tittade på majbrasan och sen gick vi en sväng längs med strandpromenaden och igenom staden som börjar vakna till liv nu när de varma månaderna av året börjar. Sen avslutade vi kvällen med mer skräckfilmer, dock var brorsorna trötta så de somnade efter en film och då var klockan inte ens 00.00 haha.
 
Åh verkligen en superhärlig helg! Älskar att det blir ljusare och ljusare på kvällen och att det är ljust så tidigt på morgonen. Sommaren jag är SÅ redo!! Nu ska jag gå ut och sätta mig i solen och plugga lite engelska.
Alltså är inte de här bilderna skapligt fina för att vara tagna med en mobil?? ÄLSKAR min samsung! Älskar även personen som satt upp UFO-skylten, hahah.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback