Delfiner...delfiner...delfiner och delfiner!

Hemma i fina Borghamn igen!
Kan dirket meddela att jag fortfarande inte har internet på rummet i Norrköping.
Denna långa vecka avslutade vi med att vara i Kolmården hela dagen. Vi blev guidade av treorna och det va himla kul! Och så fick vi se på fågel och säl-och delfinshowerna.Verkligen älskar delfiner, bara ryser när jag ser dom! :3 Skolan är helt awesome och jag älskar djurhuset! Har redan fått hålla i bebisboaormar och kelat med 3 illrar!! x3 Trivs så himla bra och jag bara älskar "gymnasiemiljön"! :D
 
 På onsdagkvällen träffade vi igen som jag tidigare skrev, då va treorna mycket elakare! Vi va i lag och så hade man typ 15 ägg och så skulle man hitta det kokta genom att ta ett ägg i taget och kasta i huvudet på en i laget.. Sen skulle vi trycka huvudet i mjöl för att hitta en bomulls-pad o.o snacka om att vi såg roliga ut och stank ägg! Och igårkväll körde vi rugby med treorna, först våga man inte göra något för att det såg så brutalt ut och killarna typ låg i hög på varandra.. Men sen körde alla på. Och jag fick tag i bollen ett par gånger och hann springa över hela planen innan jag blev stoppad! De ni :D Och en gång när jag sprang så helt plötsligt lyfter jag från marken och då är det en kille i trean som tagit tag runt min midja och lyft upp mig. Blev helt paff x) Sen försökte jag ge igen genom att springa rakt in i honom.. gick inte så bra, fick ont i axeln.. hahahah! Sen har jag blåmärken lite överallt xD Lyckades hamna underst i en hög med killar över mig... o.o På måndag ska vi avsluta dom här kvällarna.. :( Har varit sjukt kul ju och det är verkligen minnen jag aldrig kommer glömma. Sen är djurparkstreorna så grymt schyssta! :D
Bara för att jag avgudar delfiner!♥

Kommentarer
Postat av: Linn

gud vilken fin blogg du har asså! Men skulle du vilja göra ett bloglovin byte? :D KRAM!

2012-08-26 @ 11:56:01
URL: http://lilso.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback