GLASS!

Hello buddiez!
Idag gick jag upp vid 9 för att hinna med allt jag tänkt göra idag. Jag har hunnit tvätta 3 maskiner, baka en tårta, spraya spegeln en sista gång, packa lådan som jag tänkt göra nu i typ 3 dagar och duscha! Duktig cheey! :D Det är hur jobbigt som helst att gå upp tidigt, men gu så härligt att man hinner så mycket när man går upp tidigt! :D 
Ser faktiskt fram emot middagen sen, alla hemma liksom, vi blir 11 eller 12 st x) Efter det så kommer vi förmodligen gå ner till hamnen och bada, för jag är superbadsugen! Har inte badat så mycket som vi brukar göra, förr brukade vi typ bo i vattnet så ofta va vi där.. huhuh.. xD 
Bara för att denna bild är så läskande.. muhahahah x3
Imorn bär det av mot Norrköping! o.o

Kommentarer
Postat av: sandra

fin blogg! :)

2012-08-29 @ 10:26:57
URL: http://sandrapaulina.devote.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback