AMEN VAFAAN

Min morgon idag va helknäpp! Igår när jag ställde larmet så hade jag helt glömt bort att vi har sovmorgon till 10 på måndagar, så jag ställde klockan på 7. När jag väl vaknade klockan 7 så orkade jag verkligen inte gå upp så jag råkade somna om, men då drömde jag att min kompis Maja kom till mig och skrek "MAALIN DU MÅSTE VAKNA, VI BEHÖVER DIG!!". Så då vaknade jag igen efter typ 5 minuter och tänkte "amen jag får väl gå upp, maja behöver ju mig!". Så jag gick upp, klädde på mig och började sminka mig, och då när jag var halvt klar så tänkte jag "hmm, det är något som inte stämmer... något är fe..JUST FAN JAG HAR JU SOVMORGON! AMEH VAFAAAN". Så det va ju bara att klä av sig och krypa ner i sängen igen. Vid 8 vaknade jag igen och då kollade jag fel på klockan, trodde den va 9, så jag gick upp och började klä på mig för andra gången. Och så av en händelse så kollade jag på klockan och fick se att den bara va 8, då kände jag bara för att slå mig själv i huvudet med en stekpanna. Så jag gick och la mig igen och sov i en timme och gick sen upp rätt tid! Liksom hur mycket fel kan man göra på en morgon??
 
Jaa har ni något som ni vill berätta? Kanske om eran händelserika morgon??

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback