TILLBAKA

HEJ HEJ, VET NI VAD? JAAAAG ÄR TILLBAKAAA WOHOO!! Värt att skriva i capslock och fet stil ju. Men ja, nu är jag tillbaka och taggad till tusen för att börja blogga som vanligt igen :DD Mår dock fortfarande dåligt i vågor, men saknar att blogga så sjukt mycket så nu får det räcka! Imorgon ska jag jobba min sista dag på Kolmården, sorgligt men samtidigt så himla skönt att få komma tillbaks till skolan(obs, läs vanliga livet). Imorgon berättar jag ALLT om vad jag fått vara med om under mina tre veckor på Kolmården, så var berädda :D
 
 

Kommentarer
Postat av: MOOOLLYS.SE - Uppsalas största proffsblogg

söt bild :D

Svar: tack :D
Momlin Engqvist

2013-12-01 @ 00:44:46
URL: http://mooollys.se
Postat av: Alisha

Välkommen tillbaka! :D
Jag längtar tills inlägget kommer upp, är så nyfiken på vad du har fått göra :D

Svar: Tack tack! :D Haha ska skriva ihop det snart, kommer upp lite senare :D
Momlin Engqvist

2013-12-01 @ 17:25:34
URL: http://ravenith.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback