Nightwish

Är så himla hyper i skallen! Kan knappt fatta att jag ska få se Nightwish live! Fatta va coolt! :D äntligen kommer drömmen att få se Nightwish live uppfyllas! :'D så grymt jävla coolt! åh längtar som ett litet barn x) Inte långt kvar nu. Kan inte fatta att det är ikväll, det var ju månader sen biljetterna kom! :o så jävla fort tiden går! Åh hå vad jag längtar. Detta kommer bli ett minne som jag många gånger kommer se tillbaks till ^^ kommer antagligen inte blogga på två dagar nu eftersom att jag kommer vara i Göteborg då. Och tänkte att jag gör ett inlägg nu för det kommer nog vara stressigt imorgon bitti. Ska bli skitkul!! :D hade håret sådär igår ^^

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback