Dag 2: En bild på personen som vet mest om mig

Den frågan var väldigt svår, att välja ut just en. Men det är nog faktiskt Emma som vet mest om mig, även fast vi bara känt varandra i ca 1 år. Jag berättar allt för henne och litar på henne till 110% Emma är min allra bästa vän och hon har stöttat mig genom allt, och det är jag sjukt glad över. För vad skulle jag gjort/göra utan henne? Emma är en mogen och stark tjej som inte låter någon köra med henne, hon vet väldigt mycket, har humorn så sin sida och är väldigt snäll i övrigt. Ja, hon är helt enkelt underbar! Emma, jag är så glad att vi är vänner, verkligen! Älskar dig bästa åkesyster!♥ Btw, visst är hon tuff på biken? ;)

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback