La Familia

Yo, was happenin
Idag va sista jobbdagen! Så grymt skönt att slippa tänka på det nu. Dock har jag en massa annat o tänka på. Som min lista på saker som ska med till mitt rum i Norrköping, känns som att man kommer glömma något viktigt! Har som tur är min syrra och mamma till hjälp :) Ska flytta om ca 2 veckor och jag har inte fixat ett skit! Dx Ska förmodligen in till Norrköping nu i helgen och se mig omkring lite så att jag inte är helt lost när jag flyttar dit. Och så ska jag försöka hitta dom flesta sakerna som behövs. Känner på mig att min plånka kommer vara tom när jag kommer hem.. huhu :( Men nu i veckan har jag massa o göra, har jag tänkt iaf. Imorn ska vi in och aktivera mitt bankkonto och så är det det sista på cafét på kvällen! Herregud, känns som att jag inte kommer hinna med och säga hejdå till alla innan jag flyttar!! Visst, jag kommer hem på helger och så. Men ändå, kommer inte träffa alla lika ofta :( Asså, det känns overkligt. Att jag, Malin 16 år. Ska flytta. Hemifrån. Till stora staden Norrköping! Om mindre än 2 veckor också! ca 10 mil ifrån sitt hem liksom :(( Jag kommer tjuta varenda kväll där, för jag kommer sakna alla så förbannat mycket! Alla syskon, föräldrar och vänner! Alla ni betyder allt för mig och ni har stöttat mig genom hela detta, är så sjukt glad att jag har er vid min sida! Love you all!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback