ARG KATT

Har ej varit någon bra dag idag. Har varit både ledsen och arg :c En av anledningarna är att jag idag skulle handla julklappar, men när jag skulle ta ut pengar så hade jag bara 53 jävla kronor kvar, snacka om att jag blev arg! Jag menar, det är bara en vecka kvar till julafton och jag har bara köpt en juklapp av åtta :( Sen så fattar jag ej vart alla mina pengar tagit vägen, jag har liksom inte köpt något onödigt den här månaden. Aaargh blir så himla arg, orkar ej med detta! Blir så stressad :c
Känner mig lika arg som den här kissen.. 

Kommentarer
Postat av: Emma

älskar din header!

Svar: Tack!
Momlin Engqvist

2012-12-18 @ 22:27:51
URL: http://Giiru.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback