Autch!

Skrev inte så mycket i förra inlägget för att jag inte hann. Haha förut idag ställde jag mej frivilligt o diskade för ett litet vaniljhjärta ._.' dessutom sjöng jag med radion för full hals o_O "..jag tror jag är käär. JAG FALLER!! i trappen i hissen i hallen! jag FAALLER!!!" och ändå hatar jag den låten! :o dessutom sjöng radion fel! Sen nu har jag äntligen valt gymnasie! vetat länge vad jag ska välja, problemet var vad jag skulle ta i andrahand <.< men skönt att det är gjort nu iaf! :D sen planerar jag o Micka att gå på getaway rockfestival i Gävle! :D måste dock spara pengar då, kostar uppåt 2000 med resa, camping, mat >: men band som kommer vara där är bl.a nightwish!!! amon amarth och raubtier:D hoppas det blir av! Usch! sen slutet av skoldagen har jag haft ont inne i bröstkorgen >.< är så obehagligt! Måste andas försiktigt annars blir det som kramper :c gör ont! hoppas det är borta när jag vaknar imorn! Har man inte en chill katt eller? xD

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback