Foto

HAY!
Är megatrött, satt nästan och soman i bilen påväg hem från jobbet. Idag gick det bättre, fick inte lika ont i axlarna då vi ändrade på sättet vi arbeta på ^^ Och så fick vi mycket mera gjort idag! Imorgon blir vi nog klara mer allt! Pengarna jag tjänar ska jag spara och använda till i höst när jag flyttar! ^^
 
Ni kommer ihåg när jag la ut bilden på syrrans bil och jag skulle visa hur den såg ut innan den var redigerad? Well, here it is! Är ju inte så där superbra på att redigera, gör mest simpla grejer som att fixa kontrasten, skärpan osv osv. Här har jag även förstärkt den blåa färgen så då blev lycktorna lite blå, men men! Så, vad tycker ni? Vilken är finast och har ni några tips? :) 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback