Varm choklad är fett varmt!

Visste ni att det gör sjuukt ont att få varm choklad på fingrarna? Gjorde varm choklad och helt plötsligt kokar det över, jag tar grytan i båda händer och lyfter bort den. Vilket leder till att jag får VARM choklad på händerna och en halvliter hamnar på spisen och golvet :( Sen när jag står och kyler fingrarna så får jag helt plötsligt blodtrycksfall och är nära på att svimma, det var verkligen obehagligt! Kändes som att jag skulle spy, vilket jag verkligen hatar :s Micka fixa fingrarna med brännskadegel och bandage och sen fick jag saft och sen ligga i soffan medans hon städade :3 heheh.. sen tipsar jag er om att INTE duscha med brännskadade fingrar, det gör så in i helvetes ont! Dx och, den där gelen gör så att det svider massor :c 
min moblisladd är knasig så titta in på min instagram för att se mina bandagerade fingrar!

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Hur har din sommar varit hittills? Har en tävling på min blogg var gärna med! http://jaasses.webblogg.se/2012/july/tavling-vinn-en-lank-1.html#comment (direkt länk)
-
Kommentera gärna på min blogg annars får jag ju aldrig svar på frågan! (Det med den nya blogg.se designen)

2012-07-17 @ 02:50:45
URL: http://jaasses.webblogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback