BODA BOOOOO

Dagen igår blev himla lyckad! Vi delade oss i två grupper när vi kom till Boda Borg, Jag, Micka, Tina och hennes kille va i mitt lag. Vi hade himla kul och körde alla banor, klarade tio stämplar. En mer än dom andra fick, YES! :D På översta våningen så spökade dom, jag som är "lite" rädd av mig vågade först inte gå upp där. Men sen gjorde vi det och när vi går där hoppar en skitläskig snubbe fram och väser åt oss och börjar jaga oss, det enda jag tänkte på var att komma därifrån. Så jag sprang allt vad jag hade och ner för trappen i värsta farten, höll på o dö så rädd blev jag! Dx Och så kommer Tinas kille gående efter oss och bah "Va hände? Jag tittar åt sidan och sen när jag tittar tillbaks är ni borta." Hahahah fattar inte hur han kunde missa den läskiga snubben D: På något vänster lyckades dom andra få upp mig på övervåningen två gånger till, slutade som första gången; att jag kuta därifrån XD Hahah roligt hade vi det iaf, måste göras om igen! :)
 
När vi va så trötta att vi inte orkade mer åkte vi hemåt till mig i Norrköping. Hemma hos mig åt vi mackor, bullar och kakor. Sen efter att visat dom andra som inte varit här var jag bor oså så åkte dom hem till Borghamn. Och själv tog jag en lång varm dusch och sen kröp jag ner i sängen med en film, bullar, kakor och saft(som dom lämna kvar). Det behövdes verkligen! Idag har jag haft världens mega träningsvärk i armar och rygg. Och jag är alldeles blåslagen på knän och ben, himla mysigt! :s
Nu är Maja här, saknat henne och Malin!♥
Vårat stämpelkort på Boda Borg :D
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback