VEM FASEN ÄR MIKE FUENTES?!

Nu har jag pluggat in 82 glosord och läst två långa texter på engelska två gånger! Nu är det ögonblicket då ni ska säga "duktig Malin!"! För nu orkar jag inte mer, skulle egentligen gjort lite på hemprovet i biologi och räknat matte. Men orkar inte! Hahaha usch det är så mycket i skolan nu att jag knappt vet vem som är vem i Pierce The Veil! Och då är det illa! Förutom plugga så va jag på köksmöte förut(alla i köket samlas på möte helt enkelt). Hahahha vårat kök är sämst :( Vi har kökstävling som går ut på att ha renast och snyggast kök dom här veckorna efter lovet.. och vårat kök ligger sist... sämst! 
Klippte min lugg för någon månad sen. Själv alltså. Klippte ganska rejält, luggen räckte ner under hakan och nu är den kortaste biten över ögat. Är ganska så nöjd då jag alltid velat ha en sån här lugg men frisören aldrig fattat eller varit jag som förklarat dåligt. Ska även be mamma klippa topparna i helgen, försökte göra det själv men det blev bara snett och fult!
 
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback