PERCY JACKSON

Hallå hej!
Igårkväll va jag på bio med Maja, Malin, Milla och Manda. Vi såg Percy Jackson and the sea of monsters, så sjukt bra... om man inte jämför med boken vill säga. Annars är den fett bra, älskar grekiska mytologin! :D Dock hade vi råkat boka i 3D v_v Tycker inte om när dem tar helt vanliga filmer som inte ska vara 3D och gör till 3D, knappt några effekter alls och såå dyrt för den där enda coola effekten som knappt ens är cool.
 
Efter bion valde vi att gå hem istället för att ta spårvagnen, 5 trött tjejer sent på kvällen, kan inte bli mer en flummigt! Stannade även och lekte i en lekpark, untz untz, man blir minsann aldrig för gammal för att leka :)))) Väl hemma va jag så trött att jag däckade nästan direkt i sängen.
 
 

Kommentarer
Postat av: SUGARSIN - En alternativ hårblogg

åh jag vill också se den!

2013-08-22 @ 17:34:00
URL: http://www.sugarsin.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback