BEROENDE AV INTERNET?

AAHH VET NI HUR LÄTTAD JAG ÄR ELLER?!
Idag efter skolan när vi kom till boendet så funkade inte internet och då fick vi senare reda på att en kabel hade brunnit inne i stan. Och dom visste inte när internetet skulle funka igen, att det kunde dröja några dagar D: Så vi va helt förtvivlade över att inte ha något internet, jag menar, här på kvällarna så är det ju det man gör, sitter vid internet. Om man inte myser framför en film med polarna, men då måste man ju också ha internet för att kunna streama, så det hade ju ändå inte funkat. Men! nyss så kom internetet som tur va tillbaks! :D Vet inte vad jag hade gjort utan det!
Hahah bara jag som är så beroende av internet eller?
Wohoo! Är så himla glad att jag fick låna syrrans kamera, TACK TACK TACK MICKA!!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback