KLANTELIKANT-DAG

Känner att idag har jag varit extra klantig. Det har varit min "klantig-dag" idag, skojar inte. Först på morgonen så gick jag in i toadörren, den är öppen dessutom. Sen innan jag ska gå till skolan så ska jag snabbt in på toan för att borsta tänder, gissa om jag gör om samma sak igen! Hur lyckas man?! Sen slår jag i benet i ett terrarie när jag ska kliva in i det och efter det snubblar jag på en slang inne i reptilrummet och håller på att trilla in i väggen, även varit påväg att trilla några gånger pga snön. Och förut när jag lagade mat så brände jag mig förstås på stekpannan. Har fortfarande ont, bara för att jag skrev det där så börja det svida så in i helvete, börjar snart gråta :'( Och nu ska jag packa för jag fick precis reda på att jag kan åka hem imorgon efter skolan :D Hatar dock att packa, vet aldrig vad jag ska packa ner :c
 
Förresten så klippte jag lite på luggen igår, när jag har tråkigt och hittar en sax brukar det sluta så..
 
Nej men jag har faktiskt klipp lite på luggen, blev helt keff på högra sidan(höger för er) :c Ska be mamma klippa resten av håret också eftersom att jag inte kan det. Underhåret är så sjukt slitet, färegen fastnar inte ens när jag försöker färga :'(

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback