MY CHEMICAL ROMANCE

MORNIN' PEEPS!
Idag är jag uppe tidigt, vill hinna med en del saker inna det blir mörkt. Har tänkt städa rummet, sitta ute i solen, rita, tvätta, ppåbörja packning och fota lite eftersom att jag ska lämna tillbaks kameran imorgon wäää :'( Lol, kommer inte vara lika kul att blogga utan syrrans kamera :(( Vill ha en systemkamera så himla gärna! Jag ska börja spara till en systemkamera, kommer ta lång tid, men jag vill ha en och jag vet med säkerhet att jag inte kommer få en.

Tänkte att vi kunde börja dagen med att spela en MCR låt, dem splittrades ju häromdagen <///3 Blev så jädra ledsen, varför ska band splittras för?! :c Så nu får ni ta och lyssna på en av deras sjukt bra låtar, hade den på repeat hela kvällen igår. Gerard Way är såå himla snygg och jag vill ha hans jacka :3
 
 
 
EDIT: Jag tror nog att jag glömde nämna att vi är lediga nu, påsklov wohoo! :D

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback