MIN FÖRSTA BÖTER

Som jag skrev igår så åkte ju jag, Maja och Malin in till stan igår för att möta upp Adam, men vi hann inte så himla långt, bara två hållplatser.. För där klev det på tuuusen vakter och kollade biljetter, och oturligt nog så plankade jag och Maja just då igår för att vi inte hade några pengar på busskorten. Så det blev ju bara för oss att kliva av och så skrev dom bötrar till oss, så nu är man 615 kronor fattigare v_v Är så jävla arg och inte alls på humör, varit arg hela morgonen och förmiddag idag med. Inte kul. Det jävligaste va ju att sen när vi skulle åka hem och jag laddat mitt busskort så upptäckte jag att jag hade 80 spänn på busskortet redan, så jag hade inte behövt planka och då hade jag inte fått en nedrans böter D:
 

Min fin fina böter, eller tillägsavgift som dem kallar det.
 

Kommentarer
Postat av: Hamdi '

Vad tråkigt!
Hoppas allt är bra annars :)

Svar: ja sjukt tråkigt :((Jadå, allt är bara bra!
Momlin Engqvist

2013-10-01 @ 20:44:24
URL: http://adlh.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback