MONSTER ASSAULT

Hey peepz! Idag har varit en lugn innesittar dag, har kollat igenom alla bilder från igår och påbörjat lite redigering av dem. Försöker lära mig mer om hur man redigerar bilder, lär mig mer och mer hela tiden, såå kul! :D Älskar verkligen att fotografera och redigera även fast jag inte är så duktig än, men en dag då ni!
 
Jag åkte hem till älskade Norrköping vid halv sju, va i norre vid åtta, men snel som jag och min vän Maja är så väntade vi på stationen till nio då Milla kom och sen tog vi spårvagnen hem. Sen va jag lite med Maja förut och kollade på senaste Vampire Diaries, så himla galet allt har blivit! Men nu sitter jag på rummet och redigerar bilder och dricker Monster, testade en som jag inte smakat förut, Monster assault heter den och är sååå megagod!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: lara

min kompis brukar dricka mosnter hela tiden!!

Svar: Så gott ju! :D
Momlin Engqvist

2013-10-18 @ 04:05:38
URL: http://artoholic.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback