SNÅLSKJUTS

MORNIN' PEEPZ!
Hade en riktigt grym dag/kväll/natt igår! På eftermiddagen någon gång kom Casper och Gustav och så käkade vi frulle inne hos Maja och kollade på vampire diaries, sen satt vi där inne och pratade och stojjade i ett par timmar tills vi kom på att vi va hungriga, då började vi diskutera vad som skulle ätas, efter typ en timma så kom vi fram till att chinamat skulle det bli! Så vi tog och promenerade in till stan vid 9 på kvällen, flummade massa påvägen dit. Väl framme och väl när vi fått maten så käkade jag upp mitt på två sekunder, va såå hungrig, fick som vanligt kolla på när alla andra käkar haha, äter så snabbt! Satt och pratade och flummade i ett par timmar och sen drog vi hem, på spårvagnen sitter det pappdockor med den där snålskjuts gubben och tjejen ni vet? Precis när vi skulle kliva av rev vi ner en sån och så sprang vi. Hahah alltså det va så jävla kul, höll på att kissa på mig seriöst. Näär vi kom hem kollade vi på film, eller... de andra kollade på film och jag sov som vanligt eheh.
 
Igår när vi satt i köket och fixade frulle så kollade Maja på mig och jag sa "vaad? :3" då sa hon "du ser så glad ut, såå himla söt är du när du ler!" och då stämde även Tilda in där och sa "jaa, du är jättesöt när du ler" hahah blev ju lite glad där av den plötsliga komplimangen :'3
Hahah ser ju ut som att jag skelar med ena ögat juu :(( Men det gör jag inte, som ni kanske ser på bilden så är min högra pupill typ halv, eller oval, så det ser ut som att jag skelar på denna bild :(
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback