VAPENHANTERING

Idag på jakt och vildvårdskursen hade vi vapenhantering, fick (precis som det låter) hantera vapen och hur man hanterar det på ett säkert sätt osv. Den här delen av kursen har varit rätt intressant, alltid kul med vapen haha. Inte för att jag gillar vad de är till för, men de är intressanta. Alla andra kurserna idag va inställda så vi fick sluta redan vid 11.20 :D Så nu tänkte jag fixa lite inlägg till bloggen, möjligen städa om jag orkar och försöka göra klart indianpandan till Casper.
 
Kom nu på varför det inte gick att ladda upp vissa bilder igår, med kameran jag har nu så blir bilderna för stora, så måste förminska de flesta för att de ska funka att ladda upp :/ såå segt.
 
Hiho, snodde Adams tröja idag, fett mysig ju :3
 

Kommentarer
Postat av: Reddrawer ^-^

aw, så söt du är ^-^

Svar: åhh taack! :3
Momlin Engqvist

2013-10-04 @ 23:27:20
URL: http://reddrawer.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback