DESIGN

Har som flera kanske sett gjort om lite i designen, ändrat bakgrund, sidbild och så lagt till stjärnor i sidomenyn. Har själv aldrig gjort om i designen, så är riktigt stolt över att jag lyckats så bra haha! Skulle dock vilja få bort strecken under texten i sidomenyn, men kunde inte hitta hur :( Någon som kan hjälpa mig med det? Nästa gång blir det att ge sig på headern, ska bli spännande! Kommer dock inte bli än på ett tag eftersom att jag har så mycket att göra annars och för att jag inte har några nya bra bilder på mig, så det får se ut som det gör nu ett tag.
 
Nu ska jag skriva med Adam en stund till sen blir det att krypa ner i sängen och sova, såå natti natti på er!
 
Hahahah den som frågar mig vilken min favoritfärg är kommer jag skratta åt, liiiite uppenbart kanske? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alisha

Leta upp #nav delen i stilmallen och någonstans där ska det finnas:
.nav a{
och .nav a:hover{

där ska du skriva "text-decoration: none; " och då får du bort understrykningen i menyn :D

Svar: Ah, tack så himla mycket! :D
Momlin Engqvist

2013-09-02 @ 19:50:03
URL: http://alishasfoto.blogg.se
Postat av: Jessy

Snygg design det blev :)

Svar: tack! :)
Momlin Engqvist

2013-09-12 @ 21:07:30
URL: http://fames.se/Jessy

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback