VAR E VAR E VAR E CALLEE?

YO PEEPS. Jag hade en så jääävla kul natt. Jag, Maja och Milla drog tillsammans med Emelie, Maja S och Amanda ifrån klassen till Puls nattklubb. Vi hade jäkligt kul, dansade och sjöng huur mycket som helst gjorde vi och snackade med en del folk. Dock tycker jag att det är helt sjukt vad killar är på en, att man inte ska kunna dansa med sina vänner utan att killar kommer och smyger upp bakom en och börjar grinda mot ens rumpa och har händerna överallt som att det är helt okey. Vill dem dansa med mig får dem väl fan fråga först. Jag hade aldrig varit på puls tidigare, tyckte att det va lite för snobbigt där och folket är egentligen inte alls i min stil.
MEEEN jag hade kul med mina vänner och det är väl det som räknas, riight?!
 
Alltså kolla in hur sjukt perfekt jag la min eyeliner igår, rekordsnabbt också.
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback