ETT FUCKING HALVÅR

Jag vill tacka mina vänner jag va med på Bråvalla förra sommaren för att dem inte har lika awesome musiksmak som jag, så att jag fick stå själv på bullet for my valentine med helt random människor, bland annat en supadupasnygg kille vid namn Adam. Sen efter blev jag lämnad ensam med denna Adam i vad som kändes en evighet, kan nog inte säga att jag varit i en mer awkward situation.

Det va första mötet med killen som numera betyder allt för mig och idag har vi varit tillsammans i 6 månader och en dag, ett fucking halvår + en dag. Jag älskar dig Adam Adre av hela mitt hjärta!
 
 

Skulle lagt upp det här igår, men när jag kom hem ifrån Adam så va jag tvungen att plugga på dirren :((


Kommentarer
Postat av: Ronja

Awh, grattis! :D

Svar: Hihi tack! :D
Momlin Engqvist

2014-01-20 @ 18:24:28
URL: http://rustandstardust.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback