NÅGON SOM SETT TILL MITT HÅR

Jag fyllde arton i april och inte fören nu har jag kunnat fixa id, nackdelen med att inte bo hemma när man behöver någon i familjen som måste intyga att du är du. Känns skönt att äntligen ha ett id då det är väldigt bra att ha, man måste till exmepel ha det för att kunna bevisa att mitt rum på studentboendet är mitt ifall jag skulle låsa ute mig, vilket har hänt ett par gånger... Och nu kan jag äntligen följa med ut på krogen!!
 
Förövrigt, mitt foto blev ju jätteroligt! Mitt hår försvann emot bakgrunden och mina ögon ser alldeles svarta ut!
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad pluggar du till? :)

Svar: Djurvårdare, går djurpark och tropisk anläggning :)
Momlin Engqvist

2014-07-27 @ 21:39:29

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback