DELFINER

WOOHOOO VET NI VAD?! Vi studerade inte vargarna idag, vi fick vara med när de tränade delfinerna istället, lära oss lite om träningen(som jag hehe redan visste allt om), det va fett najs! :D Det va dock en annan gymnasieklass där, våran lärare sa att de var mer inriktade på träningen så jag tänkte att "de här måste ju vara duktiga". Insåg att jag hade ganska fel när en av dem frågade "kan delfinerna gå på sina fötter?" och en annan frågade om de kunde gå upp på land... EHHH DELFINER HAR INGA FÖTTER HALLÅÅÅ??
 

Kommentarer
Postat av: Tinuz

hehe. de kanske tänkte på Simpsons avsnittet när delfinerna går upp på land :P haha

Svar: hahah ja xD
Momlin Engqvist

2014-03-20 @ 19:00:40
URL: http://tinuz.devote.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback